Ice skating

Chacha bloggeeeeeen. Idag hade vi halv studiedag och först gick jag, Amanda, Sanna och Julia hem till Julia och hämtade skridskor och ishockeyklubbor och sen gick vi till mig och lagade lunch och hämtade mina skridskor, sen gick vi i alla fall bort till en damm väldigt nära mitt hus och åkte skridskor och hade med oss varm choklad och lussebullar, åh, mysigt! Men vi hade ju ingen puck för det skulle Sebbe, Adam och John ha med men sen bangade de så vi fick spela utan puck, toppen liksom, hehe, ne men så försökte vi få dit några andra som hade puck men det slutade med att vi hade en pinne som puck, why not liksom? :)))) Nu har jag i alla fall kommit hem igen och känner att jag verkligen måste plugga lite. Ska iväg till träningsverket sen och gå på Body Toning och sen Affro, hehe. Hoppas Affro är kul, har aldrig varit på det men det blir nog najs, så i vilket fall måste jag i alla fall hinna plugga innan så det är bäst att jag sätter lite fart nu.. Har kemi-prov på torsdag och jag orkar vekrligen inte med det... 


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0