SPRÄNGS SNART...

... av allt plugg!
Kom hem från skolan runt 15 tror jag. Hade tyska sista lektionen och fick tillbaka provet, gick bättre än jag trodde, hehe. Så jag är nöjd! Nu sitter jag här och har gjort lite fruktsallad till mellanmål, ska ta och göra riktigt mycket franska nu så jag klarar provet i morgon, känner på mig att det kommer bli skitsvårt. Sen måste jag plugga lite andra saker bl.a matte, för det har jag prov på fredag och i morgon kommer jag inte plugga för då är det konfa. Haha, okej, skittråkigt att läsa att jag pluggar etc. hela tiden, men denna veckan är helt sjukt jobbig verkligen! Wiieee tagga PLUGGAPLUGGAPLUGGA... Hoppas ni har en roligare eftermiddag än vad jag har! Puss

Ååh, vad jag saknar Guadeloupe...

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0