15/1

Hejhej, dålig uppdatering den här helgen. Men har knappt använt datorn. Denna helgen har bestått av att mestadels ta det lugnt, sova, komma i fas med svensk tid och sånt där ni vet. I fredags gick jag bara hem direkt efter skolan och tog det lugnt, mådde faktiskt inte alls särskilt bra. På planet till Sverige mådde jag dessutom hur dåligt som helst, eller asså min hals var hur öm som helst, hosta osv. Så fredagskvällen var jag hemma och tittade på film med min familj. Igår var jag inne en sväng på stan med mamma och fick med mig en halsduk och en tröja hem som jag kan visa sen. I förmiddags var jag och gymmade vilket jag nog skulle låtit bli haha, för jag mådde inte så bra efter, så var tvungen att skippa fotbollen nu ikväll, kanske är bäst egentligen att jag blir helt frisk innan jag tränar. Nu måste jag i alla fall plugga och lite så. Kanske bloggar senare annars bloggar jag i morgon. Och jag lovar att jag ska berätta om min resa + visa foton den kommande veckan, när jag har tid! Måste få över alla bilder och sådär :))

Kommentera?
Postat av: emma högström

Tjenaa Sara, grym blogg.



Undrade om du kunde göra en ny design till mig? Något som liknar din typ, hade varit great eftersom jag älskar den som du gjorde åt mig innan!



kram

2012-01-16 @ 19:41:28
Postat av: emma högström

nå mig på facebook eller min blogg, www.hemmas.blogg.se

2012-01-16 @ 19:41:54
URL: http://hemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0