MY TRIP

Jag har inte berättat så mycket om själva hotellet här, men helt ärligt vet jag inte så mycket. Eftersom att jag skriver detta nu innan jag är på Guadeloupe som ett tidsinställt så kan jag inte berätta så mycket. Men i alla fall ligger detta hotell vi ska bo på, Hotel Fort Royal ligger ganska öde tror jag, eller asså det ligger inte i någon stad. Men det finns tydligen en by i närheten, kanske 20 min bort? Eller nej, jag ska inte säga något för jag har verkligen ingen aning! Men vi är här i två veckor och reser hit med Langley och vi har all-inclusive så det är ju riktigt gott, hehe. De anordnar här på hotellet flera utflykter. Tror det är typ en om dagen? En utflykt jag vet att vi ska på är en snorklingsutflykt. Där man snorklar och åker till någon öde liten ö me vita sandstränder och exotiska fiskar osv. Så det blir säkert kul. Sen får vi väl se när vi är det, det blir säkert någon annan utflykt också. Men gud vad härligt att bara ligga på stranden, sola, bada och att det fläktar lite skönt. Ta någon god iskall dricka, mmmmm heaven, hehe. Nej, men får hoppas det blir så i alla fall. Här är lite bilder jag hittat från google på hotellet, stranden osv ;







Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0