Sjuk?

Idag var det en skön dag, eller, måndagar är oftast väldigt sköna. Sista lektionen mådde jag lite konstigt, eller asså jag vet inte, haha. Men när jag kom hem somnade jag i alla fall typ direkt och sov i 1 och en halv timme typ. Sen dess har jag bara legat i soffan och vilat samtidigt som jag tittat på gossipgirl. Mår lite bättre nu i alla fall, men känns fortfarande konstigt, hoppas inte jag håller på att bli sjuk, orkar verkligen inte vara det! Nu måste jag plugga lite för vi har massa tyskaglosor och NO tills imorgon som jag inte gjort ännu. 


Kommentera?
Postat av: Nathalie

åhh du är bäst! mejlar dig på hotmail och skickar bilder



kram

2012-01-30 @ 19:56:39
URL: http://nathalieenglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0