Rosa steget

Kom nyss hem från stan, för jag gick ett lopp med mamma som heter Rosa Steget. Det stödjer bröstcancer (Rosa bandet) så det är ju bra! :D
Det gick faktiskt väldigt bra! Det var över 2000 med och vi kom bland de 10 första, runt sjätte eller sjunde plats, haha! :D
Sen fick man massa grejer när man kom i mål.
Jag tyckte det var superpinsamt i börjar att gå runt med en rosa Rosa Steget t-shirt, men sen blev det rätt roligt!
Just det, rundan var 7km.
hehe :)
innan starten :P det konstiga i min mun är min tunga om ni undrar
när jag kommit i mål..
grejs man fick

Kommentera?
Postat av: julia j<3

Jättesöt!



Vad mycket saker du fick och vad grymma ni va!:D<3

2010-08-14 @ 20:14:35
URL: http://juliaofswedeen.blogg.se/
Postat av: Adina

Var på stan idag och såg massa som var med i loppet men inte dig :)

2010-08-14 @ 21:03:12
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Amanda B

hahah, mycket saker o vissa GODA!<33 XD :P

2010-08-20 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0