S & J heree

Hej på er! Det var ett tag sen. Men jag har haft fullt upp i helgen och bloggen
har fått vila.
Igår var jag ute och "halloweenade" med Julia, Moa, John & Adam. Skoj, sen sov
jag hos Julia och nu sitter vi här och gör inget speciellt. Vi gjorde en header till
Julia förut. Vi har gjort en till mig med men photoshop är inte på vår sida just nu
så ja, det "dampar".
Men jag får fixa den hemma om det inte går här. Så ny header är på väg!
Nu vill Julia ha datorn, så vi hörs senare.
Kram

Julia,Julias hand & jag!

Kommentera?
Postat av: Ebba

Heej! :)

Jag fick ett "tips" att du fixar väldigt fina headers?

Och då undrar jag, om du kanske har lust att fixa min header? :) Svara på min blogg!

Kram Ebba<3

2010-11-01 @ 20:45:45
URL: http://thestylebyebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0