nu är det fredagsmys

tjenare!

Idag när jag kom hem från skolan bara la jag mig i soffan och slappade o kollade på tv, jag var så trött..
Sen när mamma kom hem så hjälpte jag henne att rensa kantareller. Så stekte vi dem med kryddor och la på macka till förrätt. Sen gjorde jag hemmagjord aioli som blev jättegod. Den hade vi till räkorna. Mummaaa!
Nu ska jag snart gå ner igen och spela Yatzy med mamma och pappa, mys :) Sen kanske det blir att jag kollar på Idol-autition. Haha, jag tycker att det typ är den roliga med idol. Sen blir det så seriöst.
right now.
CYAA


Kommentera?
Postat av: julia j

har du köpt den tröjan nu?<3

2010-09-17 @ 20:40:22
URL: http://juliaofswedeen.blogg.se/
Postat av: MP

Du har verkligen en trevlig blogg och skriver jättebra!

/ P

2010-09-18 @ 23:51:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0