äntligen ny säng!

Tidiagare ikväll var jag och mamma och köpte ny säng till mig. Så jag sover äntligen inte på en madrass längre.. Haha, nej men fick stå ut med madrass i några veckor. Men är i alla fall supernöjd! I morgon skulle jag egentligen på en konfagrej, typ info och sånt. Men så blir det inte, för min tränare ringde och sa att jag skulle på någon typ utbildning/uttagning inför stadslaget, vet inte riktigt vad det är. Kommer säkert inte med, men det blir nog jättekul ändå! Men ska packa i ordning lite för det nu. 


Kommentera?
Postat av: Johanna

jag vill se bild på din nya fina gosiga säng!!!:D

2011-09-04 @ 14:55:14
URL: http://johannajensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0