Kungligt

Bloggade inget igår, men efter skolan gick jag & några andra kompisar hem till Julia & åt tårta som hade blivit över sen hennes födelsedag.

Lite senare på kvällen åkte jag med Julia & hennes pappa ut på havet en stund för det var så fint väder! Vi bestämde oss för att åka till Vinga (en fyr) & det gjorde vi. Så kom vi dit och la till och var där en stund. Sen fick vi reda på att kronprinsessan och Daniel skulle komma dit om typ 10 min!? Haha, så vi träffade dem och jag och Julia pratade faktiskt med dem en liten stund. Haha, det kändes faktiskt ganska fräckt. Vi hade liksom ingen aning att de skulle komma dit!? Haha, det blev en lyckad kväll i alla fall!

Nu har jag spelat fotboll och ska hoppa in i duschen strax.


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0