SNAGGAD...

Jag fortsätter nog att blogga ett tag, hehe. Känns sorgligt att bara lägga ner bloggen, har ju faktiskt bara haft denna! Idag har i alla fall varit lite stressigt. När jag kom hem från skolan hann jag vara hemma i kanske 20 minuter sedan fick jag rusa iväg till frisören & jag belv inte nöjd, det blev så himla kort.. Jag som hade så långt och fint hår och nu är det kort, kan inte göra så mycket mer än att vänta på att det ska växa ut igen. Sen har jag stått och bakat kärleksmums till caféet i morgon. Nu är jag klar med dem och har ätit middag. Ska ut till några grannar och försöka sälja lite idrottsrabatten, sen måste jag plugga tyska. Puss


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0