Tuesday

Heeeej, idag efter skolan gick jag bara hem och gjorde klart typ alla läxor, så nu känns allt som var så himla stressigt jättelugnt. Skönt! I alla fall, sen åkte jag och tränade på träningsverket, skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp med träninsvärk i morgon, hehe. I alla fall, nu ligger jag i sängen och har kollat på några gossip girl avsnitt. Ska nog kolla lite till, men hade tänkt att försöka somna riktigt tidigt idag, jag är alltid så himla trött på morgonen. Jaja, i vilket fall blir detta dagens första, sista och enda inlägg, haha. GOD NATT! 
jag och mina fina kusiner i Köpenhamn i somras :))

Kommentera?
Postat av: Anonym

Härlig sommarbild på söta tjejkusiner!

2012-02-01 @ 19:32:41
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

kan inte du snäääälla ladda upp bilder från din semester SNART!!??!?! :D :D

2012-02-07 @ 18:38:56
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0