Dålig uppdatering..

jag vet.
Men idag hade vi social dag på förmiddagen så 7B & 7A var på Universeeum. Jag var typ på någon krim sak där man fick lära sig ta fingeravtryck, DNA m.m Det var roligt fast sen fick vi inte veta vem "tjuven" vi letade efter var. :P
Sen åkte vi tillbaka till skolan, åt lunch sen planerade vi typ inför AE nästa vecka.
Slutade runt 13, skönt!
Sen följde jag med sötaste Julia hem, hon fyller 13 idag.
__________________________________
MÅNGA GRATTIS TILL DIG
__________________________________
Imorgon skall jag till Halmstad på fotbollsläger över helgen. Vi skall göra en massa kul, träna, spela match mot ett lag därifrån m.m, så då blir det ingen bloggning. Det skall bli superkul!
Jag älskar verkligen mitt fotbollslag!

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0