Åka skridskor till skolan?

Hejsan! Nu har jag precis övat på Sveriges sjöar, städer, åar & floder på "webbmagistern". Roligare att öva där än i en kartbok. Idag på väg till och från skolan var det verkligen svårt att gå.. För det var som en isbana hela vägen! Det var seriöst is ÖVERALLT. Jag halkade och trillade ett antal gånger. På vissa ställen kom man knappt fram. Dessutom bor jag ovanför en lång brandt backe (ca 1km) så man bara gled ner på väg till skolan. På väg hem hade de grusat. Hhaha, undrar hur det skulle gått annars. Jag tyckte det var väldigt kul med så mycket is, fast ganska farligt om man tänker efter. 

Ååh, det känns så himla skönt! Det är bara en riktig skoldag kvar (imorgon fredag). För på måndag är det innebandytunering för 7orna, och på tisdag ska vi åka skridskor. Sen på onsdag är det avslutning. Känns riktigt skönt. Nu så här på terminens slut känns det som att man alltid är trött. Härligt med lov i drygt 2v. 

Vad ska ni göra på lovet? :)

KRAM

Foto från Sicilien i somras.

Kommentera?
Postat av: Felicia

Jag ska åka till Fuerteventura på lovet :)

2010-12-16 @ 17:33:02
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Andrea

fiin bild <3



Frågestund på min blogg!

2010-12-17 @ 15:46:33
URL: http://addiisblogg.blogg.se/
Postat av: sarah

najs bild sara <3!:D

2010-12-18 @ 10:40:48
URL: http://sarahjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0