America's got talent!

Hejsan! Har varit hemma från skolan ett tag nu. Vi slutade tidigare för vår svensklektionen blev inställd, så de återstående två lektionerna förskjutna så vi slutade "en lektion" för tidigt. Vi hade som sagt matteprov idag, det kändes som att det gick ganska bra. Jag tror att vi ska få tillbaka proven på fredag så jag får se då. 

Förresten har vi INGA läxor på resten av veckan. Väldigt skönt! Har bara haft 2 läxor denna veckan + ett prov. På fredag är det "snarket" i skolan. Då ska man gå med mjukiskläder/pyjamas till skolan. Så ska man se på film och lite sådant.

Nu kollar jag på America's got talent, så vi hörs senare.
KRAM

Bild jag tog för några veckor sedan.
Ååh, det är jag sugen på just nu..

Kommentera?
Postat av: Felicia

Sv: Tack! :) Mår bra nu, lite förkyld bara. Japp, jag kommer imorgon :)

2010-12-08 @ 19:33:10
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: M A T H I L D A

Åh vad gullig du är! :)<3 Du är verkligen superbra på att blogga, du bloggar om sånt man vill läsa och som gör en glad, och du tar många fina foton :D KRAM

2010-12-08 @ 20:26:42
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0