Skön fredag - SKÖN VECKA!

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag! Min dag har i alla fall varit great. Haha, nej men den har varit riktigt skön! Först kom vi till skolan och hade genomgång om dagen typ. Så fick vi tillbaka våra matteprov, ni kanske kommer ihåg att det var det vi hade i onsdags? Det gick väldigt bra, så jag är supernöjd. Men sen så såg vi då på den filmen man hade valt. Jag hade valt Dear John. Har sett den innan, men den är jättebra så jag kollade igen. Dock väldigt sorglig. Men sorgliga filmer är ofta väldigt bra, tycker jag. Sen var dagen slut. (8.30-11.30) (:
Förresten har faktiskt hela veckan varit slapp. Flera lektioner som hoppats över osv.

Efter skolan var jag med Julia B (skriver B för det är två av mina kompisar som heter Julia. Den andra är Julia J) och Amanda. Det var skojigt.

Nu sitter jag framför tv:n med pappa och kollar på Nobelmiddagen. Just nu håller de på att servera mat, ifall ni vill veta, haha. 

KRAM

En solig höstbild.

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0