Vad är struvor?

Hej på er! Vaknade för ungefär en timme sedan. Så jag har hunnit äta frukost och kolla på julkalendern. Den är ganska rolig tycker jag ;D Nu ska jag klä på mig. Sen ska jag och mamma göra "struvor". Det är någon "jul-grej". Vi ahr aldrig gjort det tidigare, men jag har smakat och det är jättegott. Krispigt är det. Haha, jag är verkligen ingen höjdare på att förklara, men jag har bara ätit det en gång så jag kommer inte riktigt ihåg. Men det blir säkert gott!

Vid tre-tiden ska vi på julbord på en restaurang i stan. Det blir säkert gott och trevligt ;)

Kram

Kommentera?
Postat av: Addis ♥

Sv: haha,vi vann inte iaf men jag vet inte om vi kom tvåa eller trea dom sa nog inte det. Men det var många som tyckte att vi vaar roliga haha.

2010-12-19 @ 12:36:37
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0