Desperata Hemmafruar

Nu har jag varit hemma ett tag, var och gjorde nytt pass i stan och drack varm choklad på EsprossoH. Det var gott! Ni ska veta hur kallt det var ute!? Mina fingrar & tår förfrös typ. Eller det kändes i alla fall så. 

Ska snart äta. Sedan har jag bestämt mig för att kolla på Desperate Housewives kl.21. Jag har tittat på det någon enstaka gång, men jag glömmer alltid bort det.

Ni får ha en bra kväll!

DH-gänget :p

Kommentera?
Postat av: Andrea

sv:varsegod!

2010-11-03 @ 10:59:37
Postat av: joanna

hej. Kan du fixa runda kanter åt mig runt mina inlägg. Typ så som du hade det innan ?:D

Kram

2010-11-03 @ 12:48:00
URL: http://thelifeofjoanna.blogg.se/
Postat av: joanna

hej. Kan du fixa runda kanter åt mig runt mina inlägg. Typ så som du hade det innan ?:D

Kram

2010-11-03 @ 12:48:13
URL: http://thelifeofjoanna.blogg.se/
Postat av: aaandreeeeeaaa <3

aa,kan du fixa sånna ramar till mej oxå..? <3<3♥

2010-11-03 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0