film i klassen

Nu sitter jag här och vilar lite från läxor. Har verkligen haft många läxor denna veckan, och har redan många till nästa vecka med. Känner att jag pratar om läxor hela tiden, men när det bara är läxor hela tiden så händer ju inget annat. 

Men om en stund ska jag till skolan igen för att det är "Öppet Hus". Först ska min klass med föräldrar titta på en film som två jätteduktiga killar i min klass har gjort under veckan. Skådespelarna är vi från klassen. Den handlar om en kille som börjar i klassen som tydligen är hemlig agent. Han har fått veta av sin "boss" att det är ett par stycken han ska skjuta mustascher på för att de hade tydligen mobbat bossen, eller något sånt. Haha, den blir säkert rolig!

Nu kom mamma och pappa hem så jag ska gå ner nu.

glöm inte att rösta på mig häääär



Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0