FYYYSIK

Hallu! 

Idag efter skolan har jag BARA övat inför Fysik-provet i morgon och gjort andra läxor. Så jag behöver en paus från allt jobbande, haha. Ska ta och titta på tv. Sen ska jag gå och lägga mig ganska tidigt idag. Dels för att vi börjar tidigt i morgon och för att jag är trött. 

Mamma, pappa & min bror är på öppet hus på en gymnasieskola just nu. De kommer nog hem om en stund. Men jag stannade hemma.

Nu väntar tv:n på mig, så vi hörs senare eller i morgon.

KRAM

Ett foto på mig från höstlovet tror jag. Då var det löv på marken, men fortfarande ganska grönt. Nu är allt vitt!

Kommentera?
Postat av: M A T H I L D A

Jättefin bild! :D

2010-11-25 @ 19:42:11
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0