thumb up, thumb down


Spotify -
Att bara kunna söka på någon låt och lyssna. Vilka låtar som helst. Jag köper aldrig CD-skivor längre när jag kan använda Spotify. Den enda nackdelen är att om man inte har "premium" så stoppar de in reklam då och då. Men det går ju att leva med. Tummen upp för Spotify!

Lov - Så himla skönt att kunna ta en paus från skolan ett tag. Slippa läxor och sådant. Ibland blir det bara för mycket läxor, prov och sådant. Då är det skönt med lov. Sedan när lovet är slut har man ny energi och orkar mer. Man saknar ju kompisar och så på loven men de kan man ju träffa ändå annars är det ju ingen evighet tills man ses. Tummen upp för lov!

Julen - När man är med familjen. Sitter och äter julgodis och det luktar jul överallt. Man eldar en brasa och tittar på den fina julgranen man har pyntat. Sedan på julafton när man sitter där framför Kalla Anka och längtar till det tar slut då man ska öppna paket. Jag älskar i alla fall att ge paket. Se reaktionen hos personen som får paketet när hon/han öppnar det. Man blir så glad, dels för de fina paketen man får, men bara stämningen av jul gör mig glad. Jag tycker julen är mycket bättre än födelsedagen, faktiskt! Tummen upp för julen!


Att lovet snart är slut - Höstlovet har bara rusat iväg, visst jag har hunnit med. Men kunde det inte vara liiite längre? -Jo, tack. Men snart är det ju jullov. Och det är ju faktiskt en hel kväll & en hel dag kvar på lovet. Så man får njuta in i det sista. 

Urladdad mobil - När man håller på att t.ex smsa med någon om något viktigt eller roligt så laddar plötsligt mobilen bara ur. Det är riktigt jobbigt! Så måste man ladda den, starta om den och sen kan man fortsätta, haha. 
Men tummen ner för urladdade mobiler!


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0