19 okt

Hallu!

Idag hade vi som sagt elevens val hela dagen. Superkul!
På förmiddagen hade jag NO där vi gjorde ett läppcerat. Jag gjorde med
citrondoft. Sen gjorde vi egna såpbubblor. 
Efter lunch hade jag bollsport som var riktigt kul. Först spelade vi 
innebandy/basket sen pingis/badminton och sista typ halvtimmen spelade
vi helplansfotboll. Skoj! När lektionen var slut stannade typ alla och 
fortsatte spela kanske en halvtimme. Sen jag gick och ganska många, men
alla killar stannade typ. 

Efter skolan var jag med Julia. Vi lämnade New Body påsar till mina grannar. 
Sen gjorde vi tacos. 

Nu sitter jag och tittar på Halv åtta hos mig. Älskar det programmet!
Juste det. Julia har skaffat ny blogg. Så nu får ni följa och läsa 
www.jupeace.blogg.se
Hörs senare. puss

en bild från helgen när jag och Sanna var ute och fotade lite i det
fina vädret (:


Kommentera?
Postat av: ae

härligt fint höstfoto!

2010-10-19 @ 22:09:10
Postat av: ae

härligt fint höstfoto!

2010-10-19 @ 22:09:48
Postat av: Linnea

Jätte fint kort!! :)

2010-10-23 @ 20:29:51
URL: http://linneagranbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0