Det har brunnit!

Hej!

Kom nyss hem från stan med Julia & hennes mamma. Det var mysigt.
Vi tittade, fikade & så.

I morse när jag kom till idrottshallen så var det typ 7-8 brandbilar och
sådant utanför. Det var herrbastun i simhallen (som hör ihop med
gympahallen) som hade börjat brinna för att någon hade lagt någon
plastsak ovanpå (!?) Inte så smart.. Så typ gick jag in i hallen(!?) och
frågade några brandmän något i stil med " Vi ska väl inte ha gympa nu?"
Och nej, det skulle vi absolut inte! Så träffade jag vår idrottslärare som 
sa att du skulle få håltimme. Och vi har håltimme efter idrotten också så
det blev typ 2&en halv timmars håltimme.
Alla hade typ gympakläder eftersom det skulle
vara första lektionen så jag, Felicia & Mathilda gick hem till M och bytte
om för det skulle bli så trångt att byta om på de små toaletterna skolan
har.

Sen när vi var tillbaka på skolan gjorde vi lite läxor så vi hade det avklarat.
Restenav skoldagen var i alla fall "normal"

Nu ska jag göra de resterande läxor jag inte gjorde i skolan. Alltså vi har helt
seriöst 8-9 läxor denna veckan.. GANSKA mycket tycker jag. Det som är bra
är att de inte är så svåra läxor.

Kommentera?
Postat av: M A T H I L D A - http://mmiah.blogg.se

Tack för länken! ;)

Jag gjorde läxorna förut, det var ganska många men det gick rätt snabbt!:)

2010-10-26 @ 20:02:38
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0