Mattegymnastik!?

Hej på er!
Idag i skolan var det skoj. Första lektionen hade vi idrott som sagt. Vi hade typ "mattgymnastik". Trodde först vår lärare sa mattegymnastik så jag fattade inte men sen när det låg massa mattor framme så tändes min lampa ;)
Efter skolan har jag bara tittat på tv och gjort alla våra läxor. Nu har jag bara matten kvar som vi har prov om på fredag. Så den får jag öva på varje dag.
Nu har jag precis ätit. Snart börjar Sverige-Holland, eller om en timme typ. Holland kommer nog att vinna men man får ändå hålla tummarna på svenskarna!
Ska ta på mig myskläder och ha "massagestund" med mamma. Mysigt!
kram på er

Kommentera?
Postat av: Rebecca

Heej:) undrar om du har lust att göra en header åt mig?(A) Jag kommer länka t dig o du kan skriva ditt bloggnamn på headern så får du alltid reklam ^^

Skulle vara jättesnällt isf! Adda min msn: [email protected]

kraam

2010-10-12 @ 20:21:27
URL: http://cplilleskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0