tha cityyyy

Det har blivit väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna. Men jag har haft fotboll, läxor och prov jag behövt öva på.
Idag var det en kort skoldag, vi hade NO-prov sista lektionen. Det var ganska lätt så hoppas det gick bra.
Sen åkte jag och Julia in till stan och titta lite och sen gick vi och åt på Le pain Francais, mums!
Köpte bara en t-shirt för ett presentkort jag fick i födelsedagspresent. Lägger upp bild på det imorgon. Julia köpte ett snyggt skal till sin iPhone.
Sen åkte vi hem till mig och åt räkor med baguette & aioli, muuums. Äter det nästan varje fredag, haha. Nu har jag precis eller ja, för en stund sen kollade jag på P.S I love you. myys.
sospop

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0