Haha, cool bakpulvergrej

Hej på er!
Jag kom nyss hem från Julia. Vi gjorde lite läxor och pratade :) Nu är pappa ute och lastar in ved i förrådet. Vi fick två bautastora säckar ved idag. Den skall vi elda med i kaminen.
Skolan var rolig idag! Sista lektionen var NO och då blandade vi potatismjöl, vatten och lite karamellfärg. Det skulle blandas så att konsistensen var en blandning av flytande och fast. Så när man tryckte och formade massan blev den hård, men så fort fan "släppte" den, eller när den fick ligga själv så smälte den. Jag tyckte att det var supercoolt :)
Nu ska jag öva på några läxor & prov till nästa vecka. Sen ska jag kolla på tv.
puss, hörs senare

eftersom att photo booth fortfarande inte vill sammarbeta med mig så får ni en gammal bild på mig och Lovisa. Eller, gammal och gammal. Men kanske 2 veckor? :)

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0