"Mummaa"

vanessa om Fruuseen..:
vill nt starta bråk men... många kanske skriver så men detta kom ja på. att skriva mummaaa. o nu gör du o julia de. fortsätt. men vill bara att du ska erkänna att du typ tog det från mig, för du har aldrig skrivit så innan. men ha det gött puss haaaaaj

Okej, Det var säkert du som kom på det. Jag har inte sett det innan på din blogg. Men har kanske inte läst så noggrant. Men jag skrev mumma för jag läste det på Julias blogg och tyckte det lät lite "roligt".
Men a, det måste ju vara kul för dig att väldigt många gillar det du har kommit på, och börjar skriva det :)

Kommentera?
Postat av: Vanessa

Hallåååå? ta bort!!!!!!!

2010-09-20 @ 21:27:41
URL: http://byvb.blogg.se/
Postat av: Ingrid

herregud..säg inte att hon kommentera det? hahahaha

men coolt att "hon" kom på ddet

2010-09-22 @ 14:39:20
URL: http://ingridlovisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0