skolaa

Idag i skolan var det rätt kul. Sista lektionen var det halvklass NO, så A-gruppen slutade men vi hade NO, vi kollade på en film om alla typ odjur som kryper runt på oss och äter upp oss. Man blev typ lite äcklad.. Men vi slutade tidigare, så vi slutade typ vid 15.00 istället för 15.20 :)
Sen åkte jag buss hem med Lovisa, Klara, Robin, John & Adam, för det var ingen i b-grubben som gick min väg och jag tycker det är tråkigt att gå själv!
Nu har jag precis läst ett kapitel i en bok som heter Oliver Twist som vi fick på engelskan för att läsa. Har ju itne riktigt kommit in i den, men hoppas den blir bra :D

idag hade jag på mig det här:
avklippta jeans - Lee
Tröja - Gina Tricot
Baslinne - Newbody
+ Converse och väst
Flätor

Kommentera?
Postat av: andrea

Vilka snygga kläder ;))

2010-09-10 @ 16:11:58
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0