★ 10 THINGS ABOUT ME ★

- Jag tycker om att ha det städat, men jag stökar alltid ner & då tar det tid innan jag orkar städa igen.. 

- Jag tittar typ aldrig på tv längre, eller bara på program på datorn typ.

- Jag använder linser.

- Jag tycker det är sjukt kul med videobloggar, men är verkligen jättedålig på att göra egna, haha. 

- När jag var liten tyckte jag det var godare med morötter än godis, så jag ville ha det som lördagsgodis, haha

- Jag har ingen säng just nu, så jag sover på en madrass.

- Jag tycker Fysik är typ det svåraste ämnet, fattar inte så mycket.. 

- Jag kan dra in min mage jättemycket, asså typ så revbenen sticker ut skitlångt, ser typ äckligt ut.

- Jag säger inte "paaaprika" utan "pappricka" typ & alla mobbar mig för det, haha.. 

- När jag hör en ny låt som jag gillar brukar jag lyssna på den om & om igen tills jag typ inte gillar den längre.

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0