Bowling

Har inte bloggat något idag, men som sagt så bowlade vi med klassen idag & det var skoj! Sen åkte vi tillbaka till skolan och åt matsäck i klassrummet, haha. Sen hade vi någon luffarschacktunering typ & sen slutade vi. Så det var en riktigt skön dag! Efter skolan var jag med Julia, Julia, Amanda & Moa. Vi gjorde kladdkakemuffins med dumle istälelt för typ tårta, för Julia (Jacobsson) fyller år i morgon så lite firande typ. Sen typ pratade vi om massa saker! Det var i alla fall mysigt & kul! 

I morgon ska vi ha en "kick-off" med fotbollen, asså typ en heldag. Först ska vi ha träning & sen teori. Sen ska vi kolla på en kopparberg-match & sen ska vi typ äta middag & mysa eller något sånt. Det blir säkert jättekul i alla fall! Så uppdateringen blir inget vidare i morgon heller. Kanske kan fixa några tidsinställda inlägg till er. Men nu ska jag ta och kolla på någon film eller något sånt tror jag! 


Kommentera?
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

du är så grym på att göra designer, skulle du vilja hjälpa mig med en? :) skulle bli jätte glad då! kram

2011-08-27 @ 10:33:11
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/
Postat av: anonym;)

fin bild:))<3

2011-08-29 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0