Jag är sämst på att blogga, jag vet!

Jag lovade att blogga, men det gick ju som det gick. Men har helt ärligt inte pallat blogga nu på sommaren, men nu börjar ju skolan så snart så det blir mer bloggning, promise! Orkar inte berätta om allt jag har gjort sen jag bloggade sist, så jag börjar från nu, hehe. Idag var jag i alla fall med Oscar en stund & sen mötte jag mamma så åt jag lunch med henne, sushi, jättegott! Sen när jag kom hem så kom Johanna så snacka vi och massa sånt & sen var det fotbollsträning. Haha, är typ ovan vid att blogga känner jag, har typ skrivit detta lilla på 10min.. 




Kommentera?
Postat av: Anonym

Vem är Oscar?

Är ni tillsammans?

Visa bild på han:)

Älskar din blogg

2011-08-20 @ 15:21:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0