DRÖMRESAN

Dag 1: Fakta om mig 
Dag 2: Bästa filmerna
Dag 3: 5 snyggaste killarna & 5 snyggaste tjejerna
Dag 4: Min framtid
Dag 5: Min familj
Dag 6: Drömresan
Dag 7: 10 sanningar om mig själv
Dag 8: I min väska
Dag 9: Mina kompisar
Dag 10: Favoritlåt för tillfället

DRÖMRESAN:

Min drömresa skulle antingen vara New York eller en liten ö med vita sandstränder, värme, och allt bara är helt perfekt, ni fattar. Men i NY, gå runt på gatorna och alla häftiga affärer, shoppa hur mycket som helst, hehe. Alla sevärdheter, streetfashion. Komma hem med hur mycket kassar med fina kläder som helst och bara önska att man bodde där, hehe.. Eller då något underbart ställe som t.ex Maldiverna, har aldrig varit där, men har sett massa bilder och det ser helt underbart ut verkligen! Skulle inte tacka nej till att åka dit i 3v eller något sånt, haha. Fast alla varma, tropiska ställen är typ helt underbara! 




Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0