Back on track

Hej på er! Nu är jag back on track, har haft ett litet uppehåll sen jag kom hem i torsdags. Jag hade det jätte kul i Sälen, dock blev det inte så mycket bilder. Ska ladda över dem från kameran och se om några ska ut här på bloggen. Det var 3dje gången i mitt liv jag åkte skidor, haha. Gick faktiskt ganska bra om man bortser från första dagen..;)

Igår så var jag bara hemma och slappade, och idag tillbringade jag dagen med en kompis jag inte träffat på evigheter från min gamla skola. Riktigt skoj att få träffa henne igen! 

Igår gjorde jag även en design till Amanda, så kika in på hennes blogg!

Puss & hej.. Jag lovar att skriva snart! ;)

Alla <3 dag cupcakes jag gjorde förra året.

Kommentera?
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

nawwiii! tack! :D

2011-02-20 @ 09:42:03
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Andrea

vad gooda dom ser ut!

2011-02-27 @ 12:41:11
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0