16 år & Amanda

Imorse så firade ju vi min bror, eftersom han fyller år! Jag lagade faktiskt middag till honom, eller ja, till oss idag. & så gjorde jag chokladbollar till honom, snäll som jag är, hihiiii.

Men idag har jag varit med Amanda, vi spelade tennis som gick kanoooon. Ne, men några bollar funkade väl, hehe. Kul i alla fall. Sen badade vi & sen när vi kom hem blev det soligt och då solade vi med ett pappershjärta. Fick faktiskt ett pyttelitet märke, men det försvinner väl till i morgon antar jag, hehe. Men sen blev det så sjukt varmt så vi satte på vattenspridaren & typ badade i den. 

Min fina bror förra sommaren i Italien ♥

Jag & Amanda FÖRRA sommaren ;)

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0