bad update

Skäms för min uppdateringen de senaste dagarna! Men mina kusiner har bl.a varit här och jag har verkligen inte haft tid. Har knappt varit inne på datorn över huvud taget. Men nu är jag back on track. I alla fall några dagar, för på söndag åker jag till Julia i Bovallstrand typ 1 vecka, & då vet jag inte riktigt hur det blir med uppdatering och sånt. Men det ska i alla fall bli sjukt kul!

Nu ska jag ta och ta bort mitt nagellack för det ser ju lagom kul ut när det trillar av ni vet? Får se om jag kanske målar om dem.. Ikväll får vi i alla fall gäster och de har med sin hund. Ååh, den är såå gosiiiig! Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men det kommer som det kommer, haha! 

Sannaa & jaaag! Saknar dig Sanna!

Kommentera?
Postat av: Sanna

Saknar dig med!

2011-07-22 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0