Wallander

Ska kolla på en Wallander nu. Vittnet tror jag det var, eller ja, jag vet inte riktigt, hehe. Men jag tycker i alla fall Wallander är superbra så! Förresten, jag har inte alls tonat håret, hehe. Det var fejk, färgade håret i Photoshop. Skulle nog aldrig tona mitt hår mörkare, men lite ljusare slingor hade inte varit fel, fast jag får i och för sig ljusa slingor på sommaren så lite onödigt kanske.. 

Nu ska jag kolla i alla fall, så vi hörs, puss


Kommentera?
Postat av: Hannah

heejj sara! Jag skulle behöva hjälp med min bloggdesign, jag har gjort en design men kan inte sätta in den på själv bloggen, suger på sånt hehe... skulle bli otroligt tacksam ifall du kunde hjälpa mig

behöver hjälp med både designen och text, bland annat!

kram, hannah :)

2011-06-02 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0