12/11

Dålig update, men jag orkade faktiskt inte ens öppna locket på min dator igår, hehe. Nejdå, så var det inte riktigt, men jag hann typ inte, jag var i alla fall med några kompisar igår och vi kollade på Saw 3, usch, haha. Men det var kul! Sen var jag bara hemma och hade lite "fredagsmys", hehe.

Idag skulle vi kolla mina öron på vårdcentralen, för jag har ju typ varit "sjuk" ganska länge nu och har haft lock för öronen sen i måndags, så jag hör ganska dåligt.. Men det var stängt, så det gick ju inte då. Men sen var jag i alla fall med Johanna. Kom väl hem typ sju-halv åtta någon gång och då åt jag och sen kollade jag på Dear John, älskar den, börjar gråta varenda gång jag ser den, men den är så himla bra! Nu ska jag slå in ett paket till pappa, för det är ju fars dag i morgon, glöm inte det! ;)

miss you summer!

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0