A Shower Is Waiting

Har precis ätit middag, eller ja, lite mackor och så, för jag åt ganska sen lunch + att vi fikade ju i stan, så. Det var väl gott! Innan det så satte vi upp en ny sänglampa till mig och en fotohylla ovanför sängen. Sen har jag gjort engelska och religion, så det är skönt att ha lite kläm på det. Tänkte ta mig en varm dusch nu, för jag fryser sjukt mycket.. Sen vid 21 ska jag kolla på Beck, om ni ville veta det, hehe. Sen är det ju skola i morgon, ganska segt faktiskt, för lovet gick så himla fort! Men jag tror det blir en ganska lugn vecka så det är ändå helt okej, inga prov och så. Men som sagt, jag ska hoppa in i duschen nu, så vi höres later! 


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0