rubriken får tala för sig själv

Idag var skolan helt okej, eller det gick ganska snabbt så det var ju bra! Hade gympa, syslöjd, svenska, no och sen typ övade vi gör luciatåget om man ville vara med, det var typ 50pers haha, men i alla fall sen var det typ bara 20min kvar på tyskan så ganska chillidillig dag! Nej, men ska ta och plugga lite nu om jag orkar, sen ska jag kolla på tv och så tror jag att jag ska göra lite situps, för då känner man sig så duktig, nej, skoja, men det är inte så mycket träningar med fotbollen nu så det kan väl vara bra att hålla igång lite. På tal om träning så ska jag antagligen skaffa gymkort (om ni ville veta..), så det blir typ kul tror jag! Hade en sån där "provvecka" för typ ett år sen. Men jag tror jag ska skaffa i alla fall några månader så får jag se om det är något för mig. Det är ju alltid kul med Zumba och sånt om inte gymmet är så kul. Aja, ska sluta babbla nu, hoppas ni inte typ somnade.. ;) 

Sommaren 2010, saknar sol & värme! Fast för min del får jag det faktiskt snart.... :)


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0