GUADELOUPE

Jag nämnde för ett tag sedan Guadeloupe i ett inlägg. Några dagar efter julafton ska jag dit med mina kära familj, hehe. Det ska bli jätteskönt verkligen. Guadeloupe är en liten ö i västindien/karibien, har aldrig varit i den delen av världen innan, så det ska bli väldigt kul. Är borta i 2 veckor så jag hoppas på massa värme, sol & bad. Det var några år sen jag var borta på ett varmt ställe på vintern, så det ska verkligen blir hur skönt som helst. För om det blir lika kall vinter i år som de senaste åren kan det vara väldigt skönt att få sommar för ett litet tag! Firar ju nyår där så det ska bli kul, håller på att titta ut någon klänning till nyår. Har hittat några olika som jag tycker är riktigt snygga, de flesta med paljetter och lite glittriga och så ni vet. Sen ska jag nog köpa bikinis till resan, för det kan vara kul med lite nytt tycker jag! Som sagt, det ska bli jättekul och skönt att komma iväg till ett varmt ställe!








Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0