the church

Igår bloggade jag ingenting, mina kusiner var ju här & sen kom farfar med hans fru, så jag hade helt enkelt annat för mig! Idag har jag i alla fall inte gjort så mycket, i förmiddags var jag i kyrkan och hjälpte till, för man ska göra det en gång.. Det var i alla fall dop där idag. Fick väl inte göra så jättemycket men det var helt okej! Sen hade jag inget att göra så jag bakade cupcakes, hehe.. Har inte smakat än men de ser i alla fall goda ut! Ska snart ut en sväng med Sanna, så det blir säkert kul!

Var ju inte heller med på matchen idag pga av att jag var sån där "hjälpare" i kyrkan.. Men vi spelade i alla fall tydligen lika, så nu är vi säkrade för Sanktan, känns så sjukt kul!



Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0