SURPRISE!

I förrgår berättade jag ju att jag skulle sova hos Johanna med Julia och så blev det. På kvällen låg vi och pratade om allt och kollade på Breaking Dawn. I går hade vi i alla fall ställt väckarklockorna på 8.30 och då gick vi upp och lagade en god frukost som bestod av pannkakor med nutella, scones, äggröra & bacon. Den packade vi sen ner i en korg och tog med oss till Moa som är lite sjuk. Så överraskade vi henne med den, kul & gott, hehe! Sen snackade vi, kollade på 2 skräckfilmer och bara latade oss. Idag har jag tillbringat alla hjärtansdag med Sanna. Vi har egentligen inte gjort något speciellt, bara "varit" och haft det mysigt. Nu ikväll åt jag och min familj en jättegod middag, hehe. Sen till efterrätt åt vi chokladdoppade jordgubbar och vindruvor. Mums :)))) 


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0